Nyheter

Brilliant inngår samarbeid med Trondheim Maraton
-Vi gleder oss til å være med og sette vårt preg på Trondheim Maraton, både på selve løpsdagen og øvrige aktiviteter gjennom året. Vårt mål er å få flest mulig i aktivitet, lage mye liv langs løypa og bidra til folkefesten dette er for byen.
Emil får IoT enhetene til å snakke sammen i skyen
-Nå til dags er «alt» på nett, og sensorer kan måle alt fra innholdet i et kjøleskap, til ulike parametere i produksjonsutstyr og mer avanserte ting. Det å samle disse dataene i skyen, og få de til å snakke sammen, åpner mange dører.
Velkommen til Brilliant, Anette!
Brilliant styrker laget innen Business Intelligence og ønsker Anette Fagerheim Bjerke velkommen! For henne ble det naturlig å se mot en karriere i Brilliant og jobb innen Business Intelligence løsninger etter studiene.
Albert er vår nye full-stack utvikler!
Brilliant ønsker Albert Danielsen velkommen med på laget! Han har bakgrunn fra kybernetikk og robotikk på NTNU, og har allerede landet et oppdrag hvor han skal jobbe med kunstig intelligens og maskinlæring.
Brilliants Prosjektskole
Brilliants Prosjektskole med Øyvind Ryen gir en enkel innføring i agile prosjekter og rammeverket i god prosjektledelse. I denne serien blir vi kjent med hva det betyr å jobbe agilt, og hva gevinstene er ved å gjennomføre agile prosjekter.
Velkommen Anitha Babu!
Brilliant fortsetter veksten, og ett av våre nyeste tilskudd er Anitha Babu! Vi har tatt en prat med henne for å lære mer om hvem hun er, og hva hun gjør hos oss Brilliant.
Har dere en digital krisehåndteringsplan?
- En digital krisehåndteringsplan er avgjørende for utfallet av feil og nedetid. Man må reagere raskt, iverksette tiltak og forhåpentligvis klare å opprettholde verdiskapning og produksjon mens feil og nedetid rettes, sier Ole Martin Solli, rådgiver i Brilliant.
Øyvind Ryen er vår nye prosjektleder!
Øyvind Ryen er ansatt som prosjektleder i Brilliant. - Jeg har 12 års erfaring fra prosjektledelse i oljebransjen, og ser frem til å ta fatt på digitale prosjekter som gir kundene et konkurransefortrinn, sier han.