Velkommen tilbake, Barbro!

Barbro Erichsen ønskes velkommen tilbake til Brilliant i stillingen som Customer Success Manager, og skal jobbe med salg og kundereisen i Brilliant. – Jeg har gledet meg voldsomt til første arbeidsdag og kan nesten ikke vente med å komme i gang. Det er utrolig godt å være en del av Brilliant-familien igjen, det føles som om jeg har kommet hjem!

Barbro har nemlig jobbet hos oss tidligere, og nå er det mange kunder og ansatte som har gledet seg til å få henne hjem.

– Jeg har fulgt Brilliant tett de siste årene og latt meg imponere over hva selskapet har fått til siden sist. Jeg gleder meg stort over igjen å være med på laget og jeg kommer til å jobbe hardt for å bidra til videre suksess.

 

Planlagt betydelig vekst i 2021

Ansettelsen av Barbro kommer i kjølvannet av en offensiv vekststrategi for 2021 og fremover.
Wenche Lie Pedersen, daglig leder i Brilliant, avslører at de har ambisiøse mål for årene som kommer og da passet det perfekt at Barbro ønsket å være en del av Brilliant igjen. Er det noen som evner å holde et høyt tempo og samtidig ha god struktur på salg og kundeoppfølging, så er det henne. Det er viktig å kunne møte etterspørselen i markedet, så vi jobber aktivt med rekruttering nå sier hun.

 

Bevarer kulturen gjennom veksten

Det er utfordrende å bevare kulturen i et selskap med stor vekst. Med voksesmerter kan samholdet og kulturen blir satt på prøve når man passerer 25 ansatte.  Brilliant er allerede på vei forbi dette tallet – og vi legger derfor ekstra mye fokus i å bevare kulturen slik at den også blir en del av vårt varemerke også den dagen vi er dobbelt så mange. Med Barbro tilbake på laget, får vi inn en person som kjenner vår kultur og matcher alle våre verdier – og hun vil være et viktig bidrag for å ivareta kulturbyggingen også i vekst.

– Gjennom å ansette de riktige menneskene, og jobbe målrettet for å gjøre hele organisasjonen til ambassadører for vår kultur og våre verdier, skal vi klare å ivareta det unike som utgjør Brilliant langt inn i fremtiden, avslutter Wenche.

Relatert innhold

-Praksisperioden har uten tvil styrket utviklingen min

Adrian Køhler Iversen dro til Trondheim og Brilliant etter manglende napp fra bedrifter i hovedstaden. Involveringen og inkluderingen han har opplevd gjennom praksisplassen har styrket både interessen og utviklingen hans innen interaksjonsdesign.

Fremtidens hjemmetjeneste utvikles fra Trondheim

Selskapet Care Safety Innovations har tatt på seg oppgaven med å øke kvaliteten i hjemmetjenesten deres ved hjelp av innovativ teknologi. Gjennom samarbeidet med Brilliant har et nytt, digitalt verktøy for pleierne sett dagens lys.