Eirik fikk en god start på småbarnslivet med babybonus!

I Brilliant vil vi at de ansatte skal glede seg til å fortelle at de skal ha barn! Etableringsfasen er både kostbar og kan for noen være vanskelig å kombinere med egne karriereplaner. Eirik fikk nylig tilskuddet i forkant av fødselen, og takker Brilliant for den gode ordningen. 

Babybonus, et lite bidrag, men sterkt signal

Wenche Lie-Pedersen, daglig leder i Brilliant, understreker viktigheten av å ta vare på de ansatte. Hun trekker frem babybonusen som ett av de viktigste ansattgodene i selskapet. -Babybonusen er et lite bidrag til oppstartskostnader samt et sterkt signal om at dette er noe vi både støtter og syns er flott! Det gjør det lettere for de vordende foreldrene å dele det glade budskap. Jeg har hørt mange gruglede seg for å fortelle nyheten, da de vet det innebærer fravær og omrokkeringer for arbeidsgiver. Nyheten de kanskje gruer seg til å fortelle, blir noe vi kan glede oss over sammen istedet. Vi ønsker bare positive følelser rundt noe så bra, sier hun.

 

Glade for å kunne bidra

Babybonus utbetales på siste lønn før termin, forteller Wenche. Da tikker 20 000 kroner ekstra inn på konto. Oppmerksomheten rundt babybonusen har ført til mange spørsmål, og hun forsikrer om at pengene kommer helt uten forpliktelser. -Babybonusen er fritt disponibelt for foreldrene. Det er mange utgifter knyttet til familieforøkelse, og som arbeidsgiver er vi glade for å kunne bidra til å gjøre livet enklere for familiene, vise omsorg og og skape en ekstra trygghet, avslutter hun.

 

 

Se hvilke andre ansattgoder man nyter i Brilliant fra vår karriereside.

Relatert innhold
Har dere en digital krisehåndteringsplan?
- En digital krisehåndteringsplan er avgjørende for utfallet av feil og nedetid. Man må reagere raskt, iverksette tiltak og forhåpentligvis klare å opprettholde verdiskapning og produksjon mens feil og nedetid rettes, sier Ole Martin Solli, rådgiver i Brilliant.
Øyvind Ryen er vår nye prosjektleder!
Øyvind Ryen er ansatt som prosjektleder i Brilliant. - Jeg har 12 års erfaring fra prosjektledelse i oljebransjen, og ser frem til å ta fatt på digitale prosjekter som gir kundene et konkurransefortrinn, sier han.
Velkommen til Olai!
Olai Wanvik er vårt nyeste tilskudd på infrastruktur-teamet. - Jeg ser frem til å hjelpe kundene å jobbe både sikrere og smartere, og automatisere flere prosesser, sier han.